wtorek, 25 stycznia 2011

PREZENT

Wczoraj był poniedziałek. Poniedziałek jak to poniedziałek nie zawsze bywa dobry... Mój wczorajszy był nawet bardzo kiepski. Na pocieszenie dostałam prezent
Moje nowe druty ujęły mnie za serce i wskoczyły na drugie miejsce zaraz po moich kochanych ADDI.
Obawiam się że innej biżuterii szybko nie założę!

Dziekuję Wam bardzo za wszystkie komentarze pod moim ostatnim postem. Ciesze się że mój płatek śniegu Wam się podoba!

ANIU do czapki nie ma schematu, ja robiłam ją z opisu, ale go nie przetłumaczyłam
TRUSKAVECZKO, MABA włóczka jest strasznie puchata wiec uszy dobrze otula i przez dziurki nie dmucha
GAZELO trzymaj kciuki za sukienkę bo dół już prawie skończyłam i nie mam przekonania czy dobrze się układa...
ZULA dziękuję bardzo:)
IZUSS nabrałam przekonania do czapki i już mi się podoba:) dół sukienki robie zgodnei z opisem, ale granatową spódnicę też kiedyś zrobię
IWONA, KLIKAF dziękuję bardzo!!!!!!

I dziekuję Wam za wszelkie zyczenia świąteczno - noworoczne!!!!

2 komentarze:

  1. No nie!!!!! Czad. To się nazywa zboczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalny prezencik dostałaś. Gratuluję!
    Pozdrawiam i zapraszam po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń