poniedziałek, 20 grudnia 2010

SNOWFLAKE

Dziergałam, dziergałam, dziergałam i wreszcie się dodziergałam ciepłej czapki


Tkaitko miałaś rację! Wyszła najlepiej:)
Jak i poprzednio wzór STARR od Kim H. Włóczka Elian Elegance.
Nie leży już tak dobrze jak czarna, bo jest puchata i chyba przez moher jest jej jakoś tak dużo więcej...
Trochę się z niej sypie drobnych niteczek, dzięki temu mam cały czas wrażenie padającego śniegu:)


Co dalej? Mam ochotę na sukienkę... przekopałam chyba dokładnie wszystkie sukienki na RAVERLY, trochę w gazetkach i wybór padł na folded mini dress z książki "Reversible Knitting"
Sukienka jest fajna, można ją nosić tył na przód (ma różne głębokości dekoltu) jak i na lewej stronie (powstaje nieco inny wzór). I tak ten opis leży rozłożony na stole cały weekend a ja się wokół niego kręcę... Mam nieco obiekcji co do wzoru na spódnicy. Robiłam próbki i wydaje mi się ze kiepsko wychodzi.
Chciałam dół zmienić na taki:
(Modern Top-Down Knitting)
Ale to chyba nie zbyt dobry pomysł... Na razie jestem w fazie koncepcyjnej. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Tymczasem zapraszam was na CANDY do FANABERII
 

9 komentarzy:

  1. ja czapek raczej nie nosze ale dla tej zrobiłabym wyjątek ;):) prześliczna, czy wzór jest bardzo skomplikowany, no i czy jest do niej schemat bo ja z opisu nie dam rady nie znam angielskiego :(
    a co do sukienki to mnie oryginal się podoba, raczej bym nie zmieniała, ale wiadomo ze każdy ma inny gust :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, puchowy śniegu tren normalnie :) Idealnie wyszła tym razem ta Kimowa czapka :) A nie dmucha w uszy przez te ażurki na ściągaczu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapunia śliczna, a i pomysł na sukienkę bardzo ciekawy. Właśnie dół w niej podoba mi się bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka wyszła ślicznie, ale podpinam się pod pytanie Truscaveczki? Nie wieje? Bo mimo, że puchata to wygląda niezbyt ciepło.
    Co do sukienki, zdecydowanie popielata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się podoba ten dół w warkocze - tyle tylko, że to będzie już zupełnie inna sukienka.

    nie wiem co masz do siebie w tej czapce - jak dla mnie wyglądasz bosko a czapka leży idealnie. śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia i spełnienia marzeń w Nowym 2011 Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych, rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super czapeczka ,sukienka,spódnicz itd
    przejrzłam twój blok i powiem krótko -super robótki
    pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń