piątek, 23 września 2016

Garda

Wreszcie zrobiło się zimno!
Sama nie wierze że to napisałam... ale napisałam, bo chociaż uwielbiam lato i słońce to jednak ciepłe dni nie sprzyjają noszeniu tego co uda mi się wydziergać. A jak już skończę to chciałabym nosić to już! dziś! teraz! natychmiast!!! 
Niemniej jednak lato potrafi pięknie zainspirować... W tym roku spędziliśmy wakacje między innymi nad jeziorem Garda. Kto był i miał szczęście podziwiać przeplatające się barwy turkusowo granatowej wody, zielonych roślin głęboko różowych aż po fiolety kwiatów bugenwilli a to wszystko na tle szarych skalistych szczytów gór ten zrozumie inspirację kolorystyczną szala...
Tak powstałą moja wersja projektu Buccaneer zaprojektowanego przez Justynę






Zdjęcia też słoneczne zrobione w czasie jednej w wakacyjnych wycieczek na Święty Krzyż. 






Chusta aż pachnie latem, cieszy kolorami więc  jesienna depresja chyba mi nie grozi.

włóczka: Cool Wool Merino Superfein


do zobaczenia!


28 komentarzy:

  1. Gosiu Twoja wersja jest przepiękna! Kolory dobrałaś idealne, na pewno jesienne chandry będą cię omijać szerokim łukiem bo w konfrontacji z tą ferią barw nie mają szans.
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Monia!!!
      No taką mam nadzieje że będzie to szal anty - chandrowy

      Usuń
  2. Bajeczna chusta! świetnie rozświetli Twoją śliczną buźkę podczas późnojesiennej szarugi.. ale ja i tak nie mogłam oderwać oka od Twojej buziuni, ten Twój Mąż to prawdziwy szczęściarz!!! :)))
    pięknie Wam Gosiu razem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta. Rozświetlona szarość cudownymi, kontrastowymi kolorami idealnie pasuje do Twojej urody a i wspaniałe wspomnienia wakacyjne będziesz miała w nadchodzące chłody. Nie mogę się napatrzeć na piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zdjęcia bajkowe bo i sceneria jak z bajki:)

      Usuń
  4. Fantastyczna sesja zdjęciowa.
    Piękna chusta, ciekawie dobrane kolory.
    Jednym słowem idealna dzianina na nadchodzące chłodne i ponure dni.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny szal!!! Cudownie dobrałaś kolory :) Uwielbiam turkusy, a w połączeniu z szarym... idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do szarego to w sumie wszystko pasuje, jest idealny jako baza do zabawy z kolorami.
      Dziękuję:)

      Usuń
  6. Piękny szal :) świetny kolorowy akcent :) Jak zobaczyłam zdjęcia od razu mi się przypomniały moje wakacje. Półtora miesiąca temu byłam w Górach świętokrzyskich, w tym w świętym Krzyżu i średniowiecznej wiosce obok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajne miejsce, na pewno tam jeszcze wrócę, bo jednego dnia trudno zobaczyć wszystko!

      Usuń
  7. sceneria idealna do pokazania tego szala :) nie wiedziałam jeszcze innych wersji ale szal jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pooglądaj koniecznie, bo dziewczyny stworzyły mnóstwo udanych wersji, a sam szal też można zrobić w dwóch wariantach. taki jak mój - falowany lub bardziej męski - z zygzakami:)

      Usuń
  8. Cudna chusta :-) Przepiękne kolory wybrałaś - bardzo mi się podoba twoja wersja :-)
    Zdjęcia fantastyczne !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla dziewiarki chłodne dni to czas w otuleniu rękodziełem, gdy reszta marznie z akrylach z supermarketów!Piękna chusta, bajeczne klimaty. Pozdrawiam i biegnę szukać jeziora Garda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj bo warto! Pięknie tam...
      oj fajnie tak uciec od sklepowych akryli w cudne ciepłe merynosy, alpaki.... itd...

      Usuń
  10. Piękna chusta! Ja niestety nie potrafię podołać takiemu wyzwaniu! :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna chusta, sesja, okoliczności przyrody oraz Ty w tej chuście... Doskonałość :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiesz jak bardzo się z Tobą zgadzam! W końcu jest chłodno. Przepiękny zestaw kolorystyczny dla tego szala wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wreszcie!!! A dziś to już całkiem:)
      Dziękuję:):)

      Usuń
  13. Cudowny szal. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. In this manner my colleague Wesley Virgin's story begins in this SHOCKING AND CONTROVERSIAL VIDEO.

    You see, Wesley was in the army-and soon after leaving-he found hidden, "MIND CONTROL" secrets that the CIA and others used to get everything they want.

    THESE are the same methods tons of celebrities (notably those who "became famous out of nothing") and top business people used to become wealthy and successful.

    You probably know how you utilize only 10% of your brain.

    Really, that's because the majority of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Perhaps this expression has even taken place INSIDE your very own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head 7 years back, while driving an unlicensed, beat-up trash bucket of a vehicle with a suspended license and on his debit card.

    "I'm so fed up with living paycheck to paycheck! When will I become successful?"

    You've taken part in those questions, isn't it so?

    Your success story is waiting to happen. You just need to take a leap of faith in YOURSELF.

    WATCH WESLEY SPEAK NOW

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń