piątek, 23 września 2016

Garda

Wreszcie zrobiło się zimno!
Sama nie wierze że to napisałam... ale napisałam, bo chociaż uwielbiam lato i słońce to jednak ciepłe dni nie sprzyjają noszeniu tego co uda mi się wydziergać. A jak już skończę to chciałabym nosić to już! dziś! teraz! natychmiast!!! 
Niemniej jednak lato potrafi pięknie zainspirować... W tym roku spędziliśmy wakacje między innymi nad jeziorem Garda. Kto był i miał szczęście podziwiać przeplatające się barwy turkusowo granatowej wody, zielonych roślin głęboko różowych aż po fiolety kwiatów bugenwilli a to wszystko na tle szarych skalistych szczytów gór ten zrozumie inspirację kolorystyczną szala...
Tak powstałą moja wersja projektu Buccaneer zaprojektowanego przez Justynę






Zdjęcia też słoneczne zrobione w czasie jednej w wakacyjnych wycieczek na Święty Krzyż. 






Chusta aż pachnie latem, cieszy kolorami więc  jesienna depresja chyba mi nie grozi.

włóczka: Cool Wool Merino Superfein


do zobaczenia!


29 komentarzy:

  1. Gosiu Twoja wersja jest przepiękna! Kolory dobrałaś idealne, na pewno jesienne chandry będą cię omijać szerokim łukiem bo w konfrontacji z tą ferią barw nie mają szans.
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Monia!!!
      No taką mam nadzieje że będzie to szal anty - chandrowy

      Usuń
  2. Bajeczna chusta! świetnie rozświetli Twoją śliczną buźkę podczas późnojesiennej szarugi.. ale ja i tak nie mogłam oderwać oka od Twojej buziuni, ten Twój Mąż to prawdziwy szczęściarz!!! :)))
    pięknie Wam Gosiu razem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta. Rozświetlona szarość cudownymi, kontrastowymi kolorami idealnie pasuje do Twojej urody a i wspaniałe wspomnienia wakacyjne będziesz miała w nadchodzące chłody. Nie mogę się napatrzeć na piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zdjęcia bajkowe bo i sceneria jak z bajki:)

      Usuń
  4. Fantastyczna sesja zdjęciowa.
    Piękna chusta, ciekawie dobrane kolory.
    Jednym słowem idealna dzianina na nadchodzące chłodne i ponure dni.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny szal!!! Cudownie dobrałaś kolory :) Uwielbiam turkusy, a w połączeniu z szarym... idealnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do szarego to w sumie wszystko pasuje, jest idealny jako baza do zabawy z kolorami.
      Dziękuję:)

      Usuń
  6. Piękny szal :) świetny kolorowy akcent :) Jak zobaczyłam zdjęcia od razu mi się przypomniały moje wakacje. Półtora miesiąca temu byłam w Górach świętokrzyskich, w tym w świętym Krzyżu i średniowiecznej wiosce obok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo fajne miejsce, na pewno tam jeszcze wrócę, bo jednego dnia trudno zobaczyć wszystko!

      Usuń
  7. sceneria idealna do pokazania tego szala :) nie wiedziałam jeszcze innych wersji ale szal jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pooglądaj koniecznie, bo dziewczyny stworzyły mnóstwo udanych wersji, a sam szal też można zrobić w dwóch wariantach. taki jak mój - falowany lub bardziej męski - z zygzakami:)

      Usuń
  8. Cudna chusta :-) Przepiękne kolory wybrałaś - bardzo mi się podoba twoja wersja :-)
    Zdjęcia fantastyczne !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla dziewiarki chłodne dni to czas w otuleniu rękodziełem, gdy reszta marznie z akrylach z supermarketów!Piękna chusta, bajeczne klimaty. Pozdrawiam i biegnę szukać jeziora Garda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj bo warto! Pięknie tam...
      oj fajnie tak uciec od sklepowych akryli w cudne ciepłe merynosy, alpaki.... itd...

      Usuń
  10. Piękna chusta! Ja niestety nie potrafię podołać takiemu wyzwaniu! :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna chusta, sesja, okoliczności przyrody oraz Ty w tej chuście... Doskonałość :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiesz jak bardzo się z Tobą zgadzam! W końcu jest chłodno. Przepiękny zestaw kolorystyczny dla tego szala wybrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wreszcie!!! A dziś to już całkiem:)
      Dziękuję:):)

      Usuń
  13. Cudowny szal. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. I like your site and content. thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts. Thanks
    ตารางบอล

    OdpowiedzUsuń