niedziela, 6 kwietnia 2014

CZERWONE WINO

Za sprawą Marzeny miałam przyjemność pierwszy raz wziąć udział w testowaniu wzoru. Wzoru na piękna sukienkę INKY. Kto przegląda inne blogi dziewiarskie wie że wszystko o jej uroku zostało już powiedziane. Kto nie czytał polecam wpisy pozostałych testerek.
Marzena wymyśliła genialną w swojej prostocie sukienkę, która ma w sobie tak wiele wdzięku i kobiecości. Ja jestem zachwycona i wiem że to będzie jedna z moich ulubionych dzianin.

A Wam jak się podoba?





Bardzo mi zależało, aby wywiązać się ze wszystkich zobowiązań wynikających z testowania więc i na dostarczeniu autorce ciekawych zdjęć. Cały weekend czekałam na choćby trochę słońca w pięknej okolicy, po za Warszawą. Nie doczekałam się, ale udało mi się złapać odrobinę światła w niedzielny wieczór, oczywiście już po powrocie.




Nie mogłam sobie odmówić zdjęcia na tle drzwi - tak jak w oryginale




wzór dostępny na ravelry tutaj
druty 3 i 3,5 addi
włóczka Elian Nicky ok 9 motków




Ten test to była bardzo fajna zabawa, Marzena dziękuję!

Zgodnie z obietnicą dziękuję także mojemu mężowi za sesje zdjęciową w utrudnionych warunkach :)
sesja wymagała duuużej cierpliwości nie tylko do mnie!


61 komentarzy:

  1. Sukienka oczywiście piękna. Bardzo ładnie i kobieco w niej wyglądasz. I podkreśla, że masz fantastyczne... nogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.
      Nogi to absolutna zasługa kroju sukienki!

      Usuń
  2. super ta sukienka!
    a może chciałabyś przetestować mój golf - sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zaproszenie do testu:)
      napisze maila w tej sprawie

      Usuń
  3. Sukienka piękna, cudny kolor, a Ty wyglądasz w niej jak milion dolarów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję:)
      zawstydzacie mnei tymi komentarzami!

      Usuń
  4. Prześliczna sukienka i Ty w tej sukience :-) Rewelacja! Kolor cudowny, projekt jakby specjalnie wymyślony dla Ciebie.
    Fotograf wspaniały - piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie właśnie pomyślałąm jak zobaczyłam INKY Marzeny, ze to krój dla mnie stworzony!
      dziękuję w imieniu fotofgrafa!

      Usuń
  5. fantastycznie Ci wyszedl ten projekt :)..kolor cudny :):)
    ..i te nooooogiiii !!!:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna całość: Ty, sesja, sukienka i sceneria!!! Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sukienka I ładne okoliczności przyrody odpowiedzialne za efekt końcowy!

      Usuń
  7. O raju! Pięknie to za mało!! Wyglądasz w niej zjawiskowo! Cudne nogi, cudny kolor!!!
    No oczy mi zaraz wyjdą:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie jesteś winna!

      JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ:)

      testowanie tego opisu to była sama przyjmność!

      Usuń
  8. Sukienka cudna. Tez już nabyłam wzór. Ale Ty w tej sukience to REWELACJA. A czemu Ty do tej pory te nogiiiiiiiiiii ukrywałaś:)???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie ukrywałam, to ta suknia je przedstawia w zupełnie innym świetle!

      Usuń
  9. Zakochałam się! Śliczna, wyglądasz mega kobieco. Super kolor wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcięło mi mój pierwszy komentarz... no to jeszcze raz:)
    Mężowi się należą brawa! nie tylko pięknie pokazał na zdjęciach urodę sukienki ale i Twoją i te Twoje fantastyczne nogi... :D Łapka na przedzie cudna :) A sukienka jak "szyta" z myślą o Tobie :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapki zdobią teraz wszystkie moje dzianiny, lubie je strasznie!

      Mąż rzeczywiscie sie postarał!

      Usuń
  11. Piękna sukienka , kolor fantastyczny - cudne otoczenie Wilanowa tylko podkreśla urok zdjęć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilanów+zachodzące słońce pozwolio wydobyć taki efekt:)

      Dziękuję!

      Usuń
  12. Małogosia... Jestem pod ogromnym wrażeniem. Nie tylko sukienka jest cudowna, ale Ty!!!!!!!!!!!! Wyglądasz w niej nieziemsko :D Seksi, bosko i niesamowicie kobieco :D Normalnie wywarłaś na mnie mega wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania! ja się czerwienie, rumienie io co tylko....
      Nie nawykłąm do takich komplementów:)

      Usuń
  13. Fantastyczna sukienka, podziwiałam już u innych testerek :). Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. C U D O W N A sukienka i Ty w tej sukience:)))...na Tobie ten model zgoła wygląda najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dalej bde obstawala za Twoją szarością!

      dziękuję:)

      Usuń
  15. Piękna kobieta w pięknym udziergu :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ,pięknie wyglądasz jak jakaś modelka :-))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka i Ty w niej rewelacyjnie wyglądasz.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna sukienka, odlotowo w niej wyglądasz :) patrzę już któryś raz i ciągle jestem pod wrażeniem :) a zdradzisz jaki to rozmiar? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar S, zapomniałam napisać...
      ciesze sie że tak sie podoba!

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź, pomogałaś mi zobrazować swoje zamiary (przynajmniej na razie tak myślę) dziekuję :)
      P.S. nadal jestem pod ogromnym wrażeniem tej sukienki - Ciebie wtej sukience :)

      Usuń
    3. Jak będziesz potrzebowałą jeszcze jakieś pomocy, to pisz!

      Usuń
  19. Absolutnie piękna!!!
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym kolorze to chyba moja ulubiona inky :)

    [teraz jestem na www.amanitaland.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że Ci się podoba!
      Bloga juz zapisuje!

      Usuń
  21. Same piękności. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie,delikatnie , wdzięcznie i kobieco!!!!
    Pozdrawiam serdecznie!!!! :)
    ps.świetne nogi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku w życiu nie dostałam tylu komplementów na raz!!!

      Usuń
  23. Piękna sukienka :) Świetnie w niej wyglądasz :)))) a do tego fantastyczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Buty kupione przez internet okazało sie że I fason I rozmiar udało sie
      wybrać idealnie, chyba pierwszy raz!

      Usuń
  24. bardzo mi się podoba ta Inky w kazdym wydaniu :) bardzo ci w niej ładnie

    OdpowiedzUsuń
  25. cudna !!!! kolor czerwony to Twoj kolor niewatpliwie Gonia !!!! wygladasz bosko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka przepiekna, Ty cudowna i sliczna, wiec wygladacie razem BOSKO. No i te Twoje nogi. Projekt nadzwyczaj udany. Widzialam te sukienke na innych paniach ale tak rewelacyjnie prezentuje sie tylko na Tobie. Do tego fasonu trzeba miec bardzo szczupla figure i zgrabne noi, bo sukienka podkresla kazda zbedny kilogram.

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteście piękne! obie :) tworzycie świetny duet, właściwie, to trio - bo z paputkami ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się .....Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapomniałam z wrażenia dopisać że super sesja zdjęciowa:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna i niezwykle seksowna sukienka! Wyglądasz w niej zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń