niedziela, 6 kwietnia 2014

CZERWONE WINO

Za sprawą Marzeny miałam przyjemność pierwszy raz wziąć udział w testowaniu wzoru. Wzoru na piękna sukienkę INKY. Kto przegląda inne blogi dziewiarskie wie że wszystko o jej uroku zostało już powiedziane. Kto nie czytał polecam wpisy pozostałych testerek.
Marzena wymyśliła genialną w swojej prostocie sukienkę, która ma w sobie tak wiele wdzięku i kobiecości. Ja jestem zachwycona i wiem że to będzie jedna z moich ulubionych dzianin.

A Wam jak się podoba?





Bardzo mi zależało, aby wywiązać się ze wszystkich zobowiązań wynikających z testowania więc i na dostarczeniu autorce ciekawych zdjęć. Cały weekend czekałam na choćby trochę słońca w pięknej okolicy, po za Warszawą. Nie doczekałam się, ale udało mi się złapać odrobinę światła w niedzielny wieczór, oczywiście już po powrocie.




Nie mogłam sobie odmówić zdjęcia na tle drzwi - tak jak w oryginale




wzór dostępny na ravelry tutaj
druty 3 i 3,5 addi
włóczka Elian Nicky ok 9 motków




Ten test to była bardzo fajna zabawa, Marzena dziękuję!

Zgodnie z obietnicą dziękuję także mojemu mężowi za sesje zdjęciową w utrudnionych warunkach :)
sesja wymagała duuużej cierpliwości nie tylko do mnie!


63 komentarze:

  1. Sukienka oczywiście piękna. Bardzo ładnie i kobieco w niej wyglądasz. I podkreśla, że masz fantastyczne... nogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.
      Nogi to absolutna zasługa kroju sukienki!

      Usuń
  2. super ta sukienka!
    a może chciałabyś przetestować mój golf - sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za zaproszenie do testu:)
      napisze maila w tej sprawie

      Usuń
  3. Sukienka piękna, cudny kolor, a Ty wyglądasz w niej jak milion dolarów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję:)
      zawstydzacie mnei tymi komentarzami!

      Usuń
  4. Prześliczna sukienka i Ty w tej sukience :-) Rewelacja! Kolor cudowny, projekt jakby specjalnie wymyślony dla Ciebie.
    Fotograf wspaniały - piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie właśnie pomyślałąm jak zobaczyłam INKY Marzeny, ze to krój dla mnie stworzony!
      dziękuję w imieniu fotofgrafa!

      Usuń
  5. fantastycznie Ci wyszedl ten projekt :)..kolor cudny :):)
    ..i te nooooogiiii !!!:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna całość: Ty, sesja, sukienka i sceneria!!! Bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sukienka I ładne okoliczności przyrody odpowiedzialne za efekt końcowy!

      Usuń
  7. O raju! Pięknie to za mało!! Wyglądasz w niej zjawiskowo! Cudne nogi, cudny kolor!!!
    No oczy mi zaraz wyjdą:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama sobie jesteś winna!

      JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ:)

      testowanie tego opisu to była sama przyjmność!

      Usuń
  8. Sukienka cudna. Tez już nabyłam wzór. Ale Ty w tej sukience to REWELACJA. A czemu Ty do tej pory te nogiiiiiiiiiii ukrywałaś:)???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie ukrywałam, to ta suknia je przedstawia w zupełnie innym świetle!

      Usuń
  9. Zakochałam się! Śliczna, wyglądasz mega kobieco. Super kolor wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcięło mi mój pierwszy komentarz... no to jeszcze raz:)
    Mężowi się należą brawa! nie tylko pięknie pokazał na zdjęciach urodę sukienki ale i Twoją i te Twoje fantastyczne nogi... :D Łapka na przedzie cudna :) A sukienka jak "szyta" z myślą o Tobie :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapki zdobią teraz wszystkie moje dzianiny, lubie je strasznie!

      Mąż rzeczywiscie sie postarał!

      Usuń
  11. Piękna sukienka , kolor fantastyczny - cudne otoczenie Wilanowa tylko podkreśla urok zdjęć !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wilanów+zachodzące słońce pozwolio wydobyć taki efekt:)

      Dziękuję!

      Usuń
  12. Małogosia... Jestem pod ogromnym wrażeniem. Nie tylko sukienka jest cudowna, ale Ty!!!!!!!!!!!! Wyglądasz w niej nieziemsko :D Seksi, bosko i niesamowicie kobieco :D Normalnie wywarłaś na mnie mega wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hania! ja się czerwienie, rumienie io co tylko....
      Nie nawykłąm do takich komplementów:)

      Usuń
  13. Fantastyczna sukienka, podziwiałam już u innych testerek :). Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. C U D O W N A sukienka i Ty w tej sukience:)))...na Tobie ten model zgoła wygląda najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dalej bde obstawala za Twoją szarością!

      dziękuję:)

      Usuń
  15. Piękna kobieta w pięknym udziergu :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba ,pięknie wyglądasz jak jakaś modelka :-))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka i Ty w niej rewelacyjnie wyglądasz.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękna sukienka, odlotowo w niej wyglądasz :) patrzę już któryś raz i ciągle jestem pod wrażeniem :) a zdradzisz jaki to rozmiar? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar S, zapomniałam napisać...
      ciesze sie że tak sie podoba!

      Usuń
    2. dziękuję za odpowiedź, pomogałaś mi zobrazować swoje zamiary (przynajmniej na razie tak myślę) dziekuję :)
      P.S. nadal jestem pod ogromnym wrażeniem tej sukienki - Ciebie wtej sukience :)

      Usuń
    3. Jak będziesz potrzebowałą jeszcze jakieś pomocy, to pisz!

      Usuń
  19. Absolutnie piękna!!!
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym kolorze to chyba moja ulubiona inky :)

    [teraz jestem na www.amanitaland.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że Ci się podoba!
      Bloga juz zapisuje!

      Usuń
  21. Same piękności. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie,delikatnie , wdzięcznie i kobieco!!!!
    Pozdrawiam serdecznie!!!! :)
    ps.świetne nogi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku w życiu nie dostałam tylu komplementów na raz!!!

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Robie się czerwona! jak ta sukienka:)

      Usuń
  24. Piękna sukienka :) Świetnie w niej wyglądasz :)))) a do tego fantastyczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Buty kupione przez internet okazało sie że I fason I rozmiar udało sie
      wybrać idealnie, chyba pierwszy raz!

      Usuń
  25. bardzo mi się podoba ta Inky w kazdym wydaniu :) bardzo ci w niej ładnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo INKY to piękny wzór!
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  26. cudna !!!! kolor czerwony to Twoj kolor niewatpliwie Gonia !!!! wygladasz bosko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. To wszystko przez Marzenę:)
      Dziękuję!

      Usuń
  28. Sukienka przepiekna, Ty cudowna i sliczna, wiec wygladacie razem BOSKO. No i te Twoje nogi. Projekt nadzwyczaj udany. Widzialam te sukienke na innych paniach ale tak rewelacyjnie prezentuje sie tylko na Tobie. Do tego fasonu trzeba miec bardzo szczupla figure i zgrabne noi, bo sukienka podkresla kazda zbedny kilogram.

    OdpowiedzUsuń
  29. jesteście piękne! obie :) tworzycie świetny duet, właściwie, to trio - bo z paputkami ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zakochałam się .....Cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapomniałam z wrażenia dopisać że super sesja zdjęciowa:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna i niezwykle seksowna sukienka! Wyglądasz w niej zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń