czwartek, 3 stycznia 2013

Beret z antenką

Co można znaleźć pod choinką?
Dużo różnych ciekawych rzeczy.... Między innymi można też znaleźć turkusowy motek włóczki Himalaya Efsun. Dla osoby nie dziergającej to średnia atrakcja ale jeśli do tego moteczka dołączyć swoje zdolności, trochę wolnego czasu między świątecznymi posiłkami i możliwość wyboru jednego z wzorów z ogromnej biblioteki Raverly to sprawa wygląda już zupełnie inaczej.
W ten oto sposób Ewa stała się właścicielką takiego oto beretu





Mam nadzieję że właścicielka zadowolona:)

włóczka himalaya-el-orgu-iplikleri-efsun
druty 3 i 4
wzór orland cabled beret

16 komentarzy:

  1. Efektowny i twarzowy :) Ładnie Ewie w tym fasonie oraz kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ewie bardzo ładnie w turkusach i myśle że to główna przewaga tej czapki:)

      Usuń
  3. Jest ekstra!!!
    Wszystkie kolory razem prezentują się bardzo ładnie, ja bym była baaardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włóczka dobierana do kolorystyki szala:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super beret - piękny prezent :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś nawet samodzielnie próbowałam wykonać taki beret, ale niestety chyba zabrakło mi doświadczenia. Dlatego dziś najczęściej nosze kapelusze od https://hatfactory.pl/ i jestem zdania, że są one przede wszystkim ładne i stylowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najczęściej właśnie można spotkać takie berety, ale jak dla mnie one są również ładne. Tym bardziej utwierdziłam się w tym czytając wpis http://www.mrscalluna.pl/2020/09/beret-damski-jak-wybrac-i-nosic-modny.html gdzie potwierdzono, że berety są modne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie berety jak dla mnie są jednymi z najładniejszych nakryć głowy i ja uwielbiam je nosić. Jak jeszcze widziałam na stronie https://hatfactory.pl/kaszkiety/161-1985-beret-damski-maciejowka.html to właśnie taki beret jak dla mnie jest zdecydowanie najlepszym wyborem.

    OdpowiedzUsuń