wtorek, 27 listopada 2012

Biała Uszatka


Dziś u mnie będzie znów dzieciowo. Jak zwykle ostatnio. Rzeczy dla dzieciaków są takie wdzięczne bo robi się je szybko. Czapka dla Marianny powstała na trasie między Warszawą a Katowicami. No, może by się to nie udało gdyby nie pomysł objechania odcinka robót drogowych, Jak to zwykle bywa w takich sytuacjach trochę się zgubiliśmy, droga nieco się przedłużyła, ale ja jakoś wyjątkowo na to nie narzekałam. Skończyłam czapkę.

 


Wzór to cubba. Pochodzi z bardzo fajnej książki Wee woolly toppers
Myślę że na wiosnę powstaną nowe nakrycia głowy oparte na tych wzorach:)

A jak już przy książkach jesteśmy to ja właśnie odkryłam (a myślę że już wszyscy znają od dawna) książkę "Sklep na Blossom Street" .


Nie wiem jeszcze czy to dobra lektura ale stwierdziłam że książkę o takiej tematyce muszę przeczytać koniecznie

18 komentarzy:

  1. Idealnie pasuje do Marianny :-)
    Ślicznie w niej wygląda :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapunia słodka, a książkę polecam - ciepła, barwna, w sam raz na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza czapeczka. Marianna wygląda na zadowoloną z udziergu ;)
    Dzięki za podpowiedź lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Marianna jest średnio zadowolona, bo mama przeczuwająć co córcia planuje zrobiła sznureczki dzięki którym juz się nie da czapy zdejmować:)

      Usuń
  4. Bardzo fajna. Zazdroszczę możliwości dziergania w aucie, ja zaraz dostaję choroby lokomocyjnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie chyba miłość do drutów zwycięzyła kłopoty żołądkowe, bo też kiedyś miałam chorobę lokomocujną:)

      Usuń
  5. Marianna cudnie wygląda w swojej czapeczce:)
    pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  6. ale slodko, ja jestem uzalezniona od czapeczek wiec... trafilam pod dobry adres :o))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książka z czapkami jest na prawdę fajna. Polecam!

      Usuń
  7. Piękna czapeczka :) a ja tej książki nie znam, koniecznie muszę to zmienić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam czytać, główna bohaterka zakłada sklep z włóczkami i zaprasza na warsztaty drutowe kilka kobiet. Oczywiście każda ma bałagan w życiu wiec w ksiażce sporo sie dzieje. Fajnie się zapowiada:)

      Usuń
  8. Urocza dziewczynka w pięknej czapce. Jeeny jakie ona ma piękne oczy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod adresem Marianny i czapeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodkość w super uszatce - daj znać jak książka bo nie czytałam nic tej autorki :) ewa

    OdpowiedzUsuń