niedziela, 7 października 2012

I znów...HUBERT!

Pamiętacie Huberta ?
Obecnie jest jedną z ulubionych zabawek synka i dlatego mama otrzymała nowe zamówienie:
 - wiesz chciałbym mieć sweterek ze zdjęciem Huberta. Zrobisz?
No pewnie że zrobię!
I zrobiłam



 Hubertowy sweterek robiłam od góry, nabrałam oczka na dekolt i dalej jak to ostatnio u mnie bywa odbyła się radosna improwizacja


Żeby nie było nudno, zrobiłam suwak z boku. Trochę to kiepsko wyszło bo jest za sztywny, ale sweter rozmiarowo jest z dużym zapasem (na mnie leży jak ulał :) więc myślę ze z czasem będzie się lepiej układał.


druty - 5mm
włóczka - recycling by babcia
wzór powstał w mojej głowie i tam pozostał nie przelany na papier
postać Huberta zaczerpnięta z zombie-the-podcaster

Teraz wymagania syna rosną wraz z nim. Ostatnio pytał czy mogę zrobić sweter z Transformersem albo robotem LEGO więc na razie dam chyba spokój z wzorami wrabianymi bo nie mam pojęcia jak można coś takiego wykonać:)



13 komentarzy:

  1. Rewelacyjny!!!Ten kontrastowy suwak wygląda super!
    Transformers to faktycznie za dużo...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak za dużo...
      A suwak... sama wiesz:)

      Usuń
  2. Super sweterek! U mnie Lego Ninja królują :D Może obmyślimy jakiś schemat???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ZA! Miś za swetrek z Sensejem Wu albo Kajem czy Colem dałby się pokroić:)

      Usuń
  3. Świetny sweterek,bardzo fajny pomysł z tym suwakiem:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZiękuję bardzo, tak chciałam żeby na sweterku coś się działo:)

      Usuń
  4. ale czad!! zawsze podziwiałam Twoje wzory wrabiane, ale Hubkowy rozwalił mnie totalnie!
    suwak wygląda ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, rób Hubkowy sweter dla swojego malucha!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. dziekuję:) to nie był znów aż taki wyczyn:):):)

      Usuń
  6. Bardzo fajnie Ci wyszedł. Suwak z boku dodaje mu charakteru. Piękny!

    OdpowiedzUsuń