czwartek, 12 stycznia 2017

Ciepło, miękko i przytulnie...

W środku takiej zimy jaka własnie nastała fajnie otulić się miękkim lekkim i ciepłym sweterkiem... 
Najlepiej przy kominku z kubkiem gorącej herbaty



Ale w innych okolicznościach też jest całkiem miło!
Zapraszam na spacer po Kazimierzu:



wzór: SOLACE znacznie modyfikowany. Oryginał był zdecydowanie za szeroki







włóczka: Drops AIR cudownie miękka lekka i ciepła
Druty: 5 mm


Kazimierz na zdjęciach jeszcze jesienny, teraz pod grubą warstwą śniegu pewnie wygląda jeszcze piękniej...







24 komentarze:

  1. takich swetrów nigdy za wiele :) piękny w swej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki właśnie mi się marzył, dzięki tej prostocie pasuje do wszystkiego!

      Usuń
  2. Gosiu, przyznam szczerze, ze od lat czekam, aż zrobisz coś nie tak, aż będzie jakiś nieudany udzierg, krzywy czy coś. No bo jakim cudem można robić tak perfekcyjnie wszystkie rzeczy? Absolutnie wszystkie?
    Sweter piękny! I wyglądasz w nim bardzo elegancko.
    Kolejne zachwyty nad tą włóczką, muszę się w końcu skusić, choć obiecywałam sobie, że nic nie kupię...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Violu to całkiem nie tak! Ja wręcz wychodzę z założenia ze w dzianinach musi być coś nie tak żeby było widać że to rękodzieło!!! Zapraszam serdecznie na pokazywanie drutowych pomyłek:):):)
      Włóczka jest super! Zaraziła mnie nią Ola (my tak lubimy dziergać to samo i z tego samego:)) i uważam ze jest absolutnie bezkonkurencyjna. Już kupiłam kolejne motki!

      Usuń
    2. No tak, Ola:) U Was obu po prostu wszystko mi się podoba:)
      A pokazanie pomyłek dziewiarskich to świetny temat na posta:) Dzięki za inspirację:)

      Usuń
  3. Boszszsz może teraz zmobilizuję się do pokaxania mojego ..... Twój wyszedł pięknie, myślałam że to sweter do opatulenia jedynie a u Ciebie wygląda tez elegancko. Te wnętrza sielskie bardzo mnie kuszą. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nic nie chce mówić ale już dość długo czekamy aż pokażesz:) Zainspirowałaś mnie wzorem, zainspirowałaś włóczką to pokaż teraz Twoje dzieło!!!

      A te sielskie wnętrza to kuszą Cię już od baaaaardzo długiego czasu a ty taka nie czuła na nie jesteś;)

      Usuń
  4. Świetny! Ostatnio wzięło mnie strasznie na takie swetry typu open! Ten jest super i w wersji oryginalnej i w tej przez Ciebie zmienionej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie swetry są bardzo uniwersalne, to chyba pierwszy mój taki szerszy i na pewno nie ostatni!

      Usuń
  5. Gosiu, jak Ty to robisz, że Twoje prace są takie doskonałe?
    Aż przyjemnie się do Ciebie wraca, by obejrzeć je kolejny raz :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie są takie doskonałe!
      Zapraszam częściej:):):)

      Usuń
  6. Doskonała prostota. A wersja w tym kolorze najpiękniejsza. Piękna też Autorka-modelka:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny sweterek! Chyba też muszę wypróbować tą włóczkę jeżeli jest tak zachwalana☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Tylko prać trzeba bardzo delikatnie bo włóczka lubi się podobno filcować.

      Usuń
  8. Piękny sweter! Mam go na oku ale nie za bardzo lubimy się z kardiganami, więc tylko do niego wzdycham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co wzdychać:) Spróbuj bo warto, on jest taki nieinwazyjny, a na większych drutach bardzo szybko się robi.

      Usuń
  9. jest po prostu przepiękny:)i taki Twój:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Doskonały! Cudny kolor i fantastyczny fason :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny sweterek w super kolorze i fason boski, sama bym się chętnie otuliła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny otulaśny kardigan. A za Tobą śliczne plenery. Bardzo Ci do twarzy i w sweterku i w plenerach. Pozdrawiam pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kardigan i co za widoki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń