czwartek, 31 marca 2016

Airflow

Długo się zastanawiałam co by tu można napisać o tym udziergu. Nic mądrego do głowy mi nie przychodzi, bo to taki sweter o którym nie chce się opowiadać, jego chce się nosić!!! 
Lekki w formie i mocny w kolorze. Wiosenny. Idealnie trafiony w moje potrzeby. Airflow...








wzór: airflow
druty: 3,75mm
włóczka: LITLG Sock
zdjęcia: Ewa (dziękuję!!!!!!)

Gdzieś na świecie jest jeszcze jeden taki sam, niemal identyczny...
Mam nadzieję ze wkrótce blogosfera też będzie mogła go zobaczyć;)




15 komentarzy:

  1. Gosiu sweterek jest fantastyczny, a kolor po prostu powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor upolowany w Niebieskim Szopie! też mnie powalił:)
      dziękuje:)

      Usuń
  2. Pięknie sweterek. Niesamowity kolor.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Jak i właścicielka! Pozdrawiam serdecznie :)
    Goniu - świetna koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa:)
      Koszulka dostana w prezencie od męża...

      Usuń
  4. Śliczny sweterek w pięknym kolorze :-) Fantastycznie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację Gosiu słowa są zbędne :) Wspaniały sweterek i Ty w nim niczym wiosenka!!! Narobiłaś mi strasznej ochoty na niego. Chyba to będzie kolejny projekt który rozpocznę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziergaj koniecznie!!!! Bedziesz zadowolona!!!!

      Usuń
  6. Super sweterek! Mam nadzieję, że mój też będzie taki fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę Twoje dotychczasowe udziergi nie mam co do tego najmniejszych watpliwości :):)

      Usuń
  7. Piękny plener, sweterek i właścicielka! Projekt z takich bardzo lubianych, prosty i efektowny, w sezon wiosenny świetnie się wpasował!
    Wywołana-przywołana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu, fantastyczny AirekFlowek. Wygladasz w nim prześlicznie!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń