niedziela, 24 marca 2013

Na dworze biało u mnie zielono!

Podobnie jak na innych blogach tak i u mnie rozpoczęło się wyczekiwanie na wiosnę. Zbyt cierpliwa to ja nie jestem więc prowokować jej nadejście zaczęłam już w grudniu. Otworzyłam słój z włóczkami, wyjęłam zielony Elian Nicky i zainspirowana zdjęciem ze strony jednej z sieciówek wydziergałam letni sweterek.
Założenie było takie, że ma być zielono, asymetrycznie i z suwakiem.





Z efektu jestem bardzo zadowolona. Leży idealnie co nie zawsze mi wychodzi. Kolorystyka iście wiosenna. Pasuje i do białego i do czarnego. Myślę że będzie bardzo chodliwy!

dane techniczne:
Włóczka: Elian NICKY
Druty: 3,5 oraz 4
Wzór: powstawał na bieżąco w mojej głowie. Nawet zastanawiałam się czy go nie spisać, ale w sieci jest mnóstwo podobnych więc dałam sobie spokój

Sweterek powstał już dawno temu i miał już kilka okazji prezentować się w różnych miejscach, między innymi w studiu foto

 




Zdjęcia pokazuję dzięki uprzejmości moich fotografów. Bardzo dziękuję Ewie, Robertowi oraz Grzegorzowi. Ewa i Robert swoje zdjęcia jakoś trzymają w ukryciu. Całkiem nie wiem dlaczego bo są bardzo fajne, a Grzegorz efekty swojej pracy prezentuje na blogu http://niczegoniegubie.blogspot.com/

Piękna biała wiosna tego roku natchnęła mnie na dzierganie sweterka ze 100% wełny.
Efekty tej pracy mam nadzieję pokaże niebawem. Zgodnie z prognozami zima ma jeszcze chwilę trzymać więc spieszę się bardzo żeby zdążyć w nim pochodzić jeszcze w tym sezonie:)

25 komentarzy:

  1. śliczny! u mnie też powstaje coś takiego z ogonem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Chyba ogony będą hitem tego sezonu:)

      Usuń
  2. ha ja też juz niedługo będę miała sweterek w dokładnie takim samym kolorze. Jeszcze tylko dwa rękawy :)
    No a Twój jest fantastyczny, uwielbiam takie sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Będe zaglądać na Twojego bloga i czekać z niecierpliwością aż go pokażesz!

      Usuń
  3. właśnie tworzę coś bliźniaczo podobnego - mój jest pudrowo-różowy, także będzie z suwakiem z tyłu i pupogrzejem, ale z krótszymi rękawami 3/4
    pozdrawiam!

    ___
    www.dziergamika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi fajnie!
      Też mam w planach bladoróżowy setrek na ten sezon:)

      Usuń
  4. ja niemal caly czas dziergam sweterki 100% welna - Twoj jest sliczny i cudny ma kolor :-)
    pozdrawiam -
    - Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolorek i ciekawy jest ten suwak z tyłu. U mnie też obecnie na "warsztacie" sweterek z dłuższym tyłem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Ciekawa jestem efektu Twojego dziergania:)

      Usuń
  6. Pięknie się prezentujesz w tym baaardzo ciekawym fasonie!..i w tym pięknie pastelowym kolorze bardzo Ci do twarzy!...szczególnie kompozycja z dodatkiem czerwieni na ostatnim zdjęciu — super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczerwieniłam się!

      Kolczyki były dokupione specjlanie do swetra!

      Usuń
  7. Przepiękna pistacja :):):) Ja też myślę o zrobieniu swetra, ale dla mnie to prawdziwe wyzwanie :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest takie trudne!
      Próbuj, chętnie pomogę:)

      Usuń
  8. sweterek i jego kolor piękny. Szkoda że nie myślisz o spisaniu wzoru z chęcią bym skorzystała.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wydawało mi się że jakis taki zwykły jest.
      Moze jak mi czasu wystarczy naskrobie jakieś wskazówki:)

      Usuń
  9. Bardzo przyjemny dla oka kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny sweterek :-) Śliczny kolor.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek jest piękny, pachnie słońcem, a ostatnie zdjęcie w zestawieniu z czerwienią - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję że już w końcu będe mogła się w nim po słońcu przechadzać.
      Na razie schowany głęboko pod kurtką puchową:(

      Usuń
  12. Zerkam jeszcze raz na te zdjęcia i zdecydowanie stwierdzam, że to Twój kolor!
    Tył wygląda fantastycznie, a najbardziej podoba mi się w zestawieniu z jasnym dołem. Może właśnie dlatego, że wiosenniej :-)

    OdpowiedzUsuń